دوره آموزش تعمیرات پکیج در اردبیل ایرانی و خارجی تعمیرات پکیج و دوره آموزش نصب پکیج به صورت عملی در کارگاه زیر نظر سازمان فنی حرفه ای کشور توسط آموزشگاه فنی حرفه ای دانش تاسیسات برگزار می گردد. آموزش پکیج شامل نصب و تعمیر انواع پکیج های ایرانی و خارجی به صورت صفر تا صد می باشد نمایندگی بوتان در اردبیل و در پایان کلاس مدرک رسمی فنی حرفه ای و قابل ترجمه به شما ارائه می گردد. شما می توانید با این مدرک جواز کسب بگیرید، نمایندگی بگیرید، مدرک خود را ترجمه کنید و یا برای کار به خارج از کشور اعزام شوید.
آموزش تعمیر پکیج دیواری آموزشگاه شامل سرویسکاری و تعمیرات و نگهداری انواع پکیج ها می باشد. در دوره تعمیر پکیج کارآموزان به صورت عملی در کارگاه مراحل تعمیرات را انجام می دهند نمایندگی ایران رادیاتور در اردبیل و با اصول عیب یابی نیز آشنا خواهند شد. این دوره توسط اساتید مجرب و با تجربه تدریس می شود و پس از دوره اگر مشکل یا سوالی برای شما ایجاد شود می توانید از این اساتید پشتیبانی دریافت نمائید.
اگر به دنبال یه شغل خوب و با درامد مناسب میگردی و یا میخای وقت های آزادتون را به پول تبدیل کنی وبه کار فنی هم علاقه داری بهتون پیشنهاد میکنم با ما همراه باشید. دوره آموزش نصب و تعمیرات پکیج به صورت عملی در نمایندگی پکیج اردبیل کارگاه های مجهز زیر نظر سازمان فنی حرفه ای با بهترین اساتید کشور در آموزشگاه فنی حرفه ای دانش تاسیسات برگزارمی شه. آموزش پکیج شامل نصب و تعمیر انواع پکیج ها به صورت صفر تا صد بوده و در پایان کلاس بعد از قبولی در آزمون، مدرک رسمی فنی حرفه ای و قابل ترجمه به شما ارائه می شه.
شما می توانید با این مدرک جواز کسب بگیرید، نمایندگی بگیرید نمایندگی مرکوری در اردبیل ، مدرک خود را ترجمه کنید و یا برای کار، به خارج از کشور اعزام شوید.
بعد از پایان کلاس از شما پشتیبانی میشه تا بتونید مشکلاتتون را با کادر فنی آموزشگاه درمیون بگذارید و به یه تعمیرکار حرفه ای تبدیل بشین.
کلاسهای اموزش نمایندگی پکیج اریستون در اردبیل پکیج به طور معمول روزهای پنجشنبه و جمعه ها و یا روزهای زوج برگزار میشه و یکماه طول میکشه . اگر قصد دارید در مدت کمتری کلاس را بگذرونید و زودتر مدرکتون را بگیرید میتونید در کلاس خصوصی شرکت کنید.
برای ثبت نام کافیه از طریق منو ثبت نام بالای سایت اقدام کنید نمایندگی پکیج ایساتیس در اردبیل یا با شماره تلفن هایی که در پایین همین صفحه قرارداره تماس بگیرید. عجله کنید زمان را برای حرفه ای بودن و کسب درامد از دست ندید.
آشنایی با اصول کلی عملکرد پکیج ها نمایندگی تاچی در اردبیل ، آشنایی با اجزا قطعات داخلی پکیج، آشنایی با شرایط و استاندارد های نصب، شیوه و نحوه ی عملی نصب پکیج، آشنایی با دستورالعمل های بهره برداری و سرویس، آشنایی با خطا ها و ارورها، عیب یابی و رفع عیب، آشنایی با شیوه نصب دودکش ها
لازم به ذکر است سرفصل آموزشی دوره ها به گونه ای تدریس می گردد که پایان دوره داوطلبان توانایی اجرای عملیات نصب و راه اندازی، تعمیرات و عیب یابی کلیه پکیج ها را داشته باشند.
واژه اردبیل نشات گرفته از واژه اوستایی آرتاویل است که از دو کلمه آرتا ( مقدس ) و ویل ( شهر ) به معنی شهر مقدس تشکیل شده است . به روایت اوستاییان زرتشت - پیامبر ایرانی - در کنار رود ارس به دنیا آمد و در این سرزمین زندگی کرد و کتاب خود را در کوه سبلان اردبیل نوشت و به ترویج دین خود پرداخت. از زمان های گذشته اردبیل به عنوان شهر دار الارشاد از جایگاه ویژه ای برخوردار بود بطوریکه در دوره صفویه از لحاظ سیاسی و اقتصادی سرآمد شهرهای ایران به شمار می رفت. این شهر در مسیر شاهراه تجاری ایران و اروپا قرار داشت و ابریشم وارده از گیلان از طریق اردبیل به اروپا صادر می شد.
استان اردبیل در منطقه کوهستانی واقع شده و دارای اقلیم نیمه خشک سرد می باشد. ویژگی های خاص جغرافیایی و توپوگرافی استان، وجود رشته کوه هایی با ارتفاع بیش از 4000 متر و دشتهای وسیع باعث شده این استان از لحاظ میزان نزولات جوی وضعیت بهتری نسبت به سایر مناطق کشور داشته باشد بطوریکه شاخص بارندگی استان بین 250 تا 600 میلی متر متغیر است در فصل زمستان سیکلونهای مدیترانهای در مسیر حرکت خود در فلات ایران، استان بوشهر را نیزتحت پوشش قرار داده و بارندگیهای کم وبیش ملایم و مداومی را در آن بوجود میآورند.
دین رسمی مردم استان اسلام و مذهب ایشان شیعه جعفری است و این استان بدلیل محبت قابل وصف نسبت به اهل بیت زبانزد خاص و عام می باشد. و در گذشته با نام های دارالارشاد، دارالملک، دارالعرفان، دارالامان و شهر مقدس معروف بوده است. زبان مادری عامه مردم منطقه زبان ترکی آذری است. البته ساکنین برخی از روستاهای نمین و شهرستان خلخال به لهجه تات و تالش سخن می گویند. مردم آذربایجان که استان اردبیل نیز جزوی از آن به شمار می رود خالق یکی از گنجینه های ادبیات شفاهی ملل خاورمیانه و ایران اند. چنانچه هر جهانگردی که از این خطه دیدن کرده، شیفته ادبیات شفاهی آن شده است و این دیار را سرزمین شعر و هنر نام نهاده اند. توجه به امر آموزش در کنار فرهنگ و هنر، از وزژگی های بارز مردم استان اردبیل می باشد.
به همین خاطر مدارس، دانشگاه ها و حوزه های علمیه و آموزشگاه های آزاد همه ساله شاهد حضور دانش پژوهان می باشد. علاوه بر دانشگاه محقق اردبیلی که در زمره دانشگاههای مطرح کشور است، دانشگاههای علوم پزشکی، پیام نور، آزاد اسلامی، مدیریت صنعتی، جهاد دانشگاهی، علمی و کاربردی و موسسات غیر انتفاعی نیز وجود دارند که دانش آموختگان و نخبگان بسیاری تحویل جامعه می دهند.
بسیاری از مشکلاتی که غیر منتظره برای دستگاه پکیج رخ میدهد، ناشی از اشتباه در یک عملکرد ساده دستگاه میباشد. این گونه مشکلات، ممکن است به راحتی و تنها با یکبار ریست کردن، مرتفع شوند و دستگاه کار خود را بدون مشکل از سر بگیرد. نمایندگی پکیج ال جی در اندیشه یکی از پر استفادهترین برندهای پکیج در ایران، پکیجهای گلدیران هستند که برندی نام آشنا برای ما ایرانیها است. اما سوال اینجاست که دکمه ریست پکیج گلدیران کجاست، در کدام قسمت دستگاه قرار دارد؟ آیا روش خاصی برای ریست کردن دستگاه وجود دارد؟ در ادامه همراه ما باشید تا به این سوال مهم پاسخ دهیم.
نمایندگی فروولی در اندیشه شهریار
نمایندگی رسمی ایساتیس در اندیشه
نمایندگی ایران رادیاتور در اندیشه
ممکن است گاهی مشکل دستگاه، با خاموش و روشن کردن ساده حل شود و گاهی نیز ممکن است این مشکل به دلیل تنظیمات نادرست رخ داده باشد و نیازمند بازگرداندن به تنظیمات کارخانه باشد.
برای این کار باید بدانید که دکمه ریست پکیج گلدیران کجاست.
در حالت اول، تنها با یک بار خاموش و روشن کردن، با استفاده از دکمه پاور، این کار انجام میشود. برای این کار بهتر است مدت کوتاه پکیج را خاموش بگذارید و بلافاصله اقدام به روشن کردن مجدد نکنید.
حالت دوم، نیازمند استفاده از تنظیمات دستگاه است که به آن میپردازیم. توجه کنید که با برگرداندن به تنظیمات کارخانه، نیاز به تنظیم مجدد خواهید داشت. پس از متخصصین این حوزه کمک بگیرید.
با انجام دادن این دو روش، ممکن است بسیاری از مشکلات جزئی که برای دستگاه به وجود میآید، برطرف شود و نیاز به تعمیرات برد یا پیشرفته تر نداشته باشد.
برای اینکه بدانید دکمه ریست پکیج گلدیران کجاست و نحوه ریست کردن دستگاه را بیاموزید، لازم است دستگاه را مقابل خود قرار دهید. این امکان با استفاده از دکمه تنظیمات (این دکمه بر روی پکیجها با set نمایش داده میشود) قابل انجام است.
به طور خاص در مدل پرستیژ از دسته پکیجهای گلدیران، که بیشتر مورد استفاده قرار میگیرد، نحوه ریست کردن به صورت زیر است:
به نحوه قرارگیری دکمهها توجه کنید. دو دکمه به صورت نیم دایره در سمت چپ نمایشگر و دو دکمه با همان شکل، در قسمت راست قرار دارد.
پس از اینکه متوجه شدید دکمه ریست پکیج گلدیران کجاست باید بدانید چه زمانی به این کار نیاز است؟ همانطور که در بخشهای قبل گفته شد، ممکن است یک عدم همزمانی جزئی در دستگاه، منجر به عملکرد نامناسب شود. یا بخش از دستگاه در جریان مشکل داشته باشد که با ثابت شدن آن برای مدت کوتاهی، مشکل رفع شود.
به همین دلیل نخستین پیشنهاد در هنگام بروز مشکلاتی که منبع آن مشخص نیست، ریست کردن دستگاه است.
گاهی ممکن است به دلیل عدم آگاهی یا دستکاری دستگاه توسط کودکان، تنظیمات دستگاه دچار مشکل شوند. گاهی اصلا مشکل با جستجو در تنظیمات یافت نمی شود و مجبور به بازگرداندن دستگاه به تنظیمات کارخانه میشوید. دوستانی که اهل گوهردشتن درصورتی که پکیجشون خراب شده و بوتان یا ایران رادیاتور هر مدلی که هست چنانچه گارانتی داره یا نداره با خدمات پس از فوش نمایندگی ایران رادیاتور در گوهردشت و شماره تلفن نمایندگی پکیج بوتان در گوهردشت کرج تماس بگیرید تا مشکل دستگاهتون در کمترین زمان ممکن برطرف بشه در این شرایط، میتوان دستگاه را ریست کرد.
خاموش کردن دستگاه، تنها دستگاه را برای مدت کوتاهی، از کار متوقف میکند. اما پس از روشن کردن، دستگاه دقیقا به شکل قبل، با همان شرایط و تنظیمات شروع به فعالیت میکند.
ریست کردن دستگاه فراتر از خاموش کردن است. تمامی عملکردهای دستگاه متوقف میشوند و پس از روشن کردن مجدد دستگاه پکیج شما، همانند زمانی که تازه از فروشگاه خریداری کرده اید عمل میکند. به همین خاطر، لازم است تا تمامی جنبههای تنظیمات را چک کنید. این بخشها باید دوباره تنظیم شوند در غیر این صورت، ادامه فعالیت دستگاه امکان پذیر نخواهد بود.
تعمیرات پکیج در مهرشهر قطعا یکی از نیاز های اصلی هر خانه ای در سال های گذشته، سیستم سرمایشی و گرمایشی آن شناخته شده است. وجود آب داغ یکی از معضلات اصلی هر خانه شناخته می شود که در گذشته از روش های مختلفی برای تهیه آن استفاده می شد. با مرور زمان و پیشرفت علم در سراسر جهان، سیستم های پیچیده زیادی برای بر طرف سازی این معضل بزرگ ایجاد گردید. یکی از سیستم های پیچیده ساخته شده که توانست در مقایسه با رقبای خود به محبوبیت بزرگی دست پیدا کند، پکیج ها بودند. امروزه اکثریت واحد های آپارتمانی و بسیاری از خانه ها و مراکز اداری و … مجهز به پکیج ها هستند. پکیج چیست؟این سیستم با مجهز بودن به فناوری روز دنیا به عنوان یک گزینه مناسب برای تمامی مردم جهان شناخته می شود.
تنها فهمیدن این موضوع که دکمه ریست پکیج گلدیران کجاست راه حل رفع مشکلات نیست. برای این کار، باید زمان مناسب انجام ریست را بدانید. اساسا ریست برای برطرف کردن مشکلات غیر منتظره انجام میشود.
اگر دستگاه شما مشکلی ندارد، و صرفا برای استفاده فصلی مجدد از دستگاه، دستگاه را ریست نکنید. دستگاههای پکیج، نیاز به ریست در فواصل زمانی نیستند. گاهی اوقات، نمایش خطاهای به وجود آمده در سیستم، دستگاه را دچار اختلال میکند و مجبور به انجام این کار میشوید، اما بدون دلیل و صرفا برای عملکرد بهتر، سرخود اقدام به ریست کردن و بازگرداندن به تنظیمات کارخانه، نکنید.
به زودی هوا سرد میشود و مثل هر سال باید برای راه اندازی سیستم گرمایشی منزل اقدام کنیم و بهتر است خودمان این تنظیمات را یاد بگیریم؛ نمایندگی پکیج ال جی در اندیشه اینطور دیگر برای تنظیمات حالت گرمایشی پکیج نیاز به سرویس کار نداریم و دیگر برای این مورد هزینه نخواهیم کرد. در این ویدئو تنظیمات پکیج پایونیر که تنظیمات پیچیدهای هم نیست به گونهای توضیح داده شده که دیگر نیاز به کمک کارشناس برای انجام تنظیمات وجود ندارد و به راحتی میتوانید همهی تنظیمات این دستگاه را انجام دهید.
یکی از سلکتورهای پکیج پایونیر گلدیران برای تنظیم مد کاری دستگاه است. برای استفاده از پکیج در تابستان لازم است این کلید را بر روی گزینهی خورشید و برای استفاده در زمستان بر روی گزینهی دانهی برف قرار دهید.
کلید سلکتوری سمت راست پکیج پایونیر گلدیران که نشانه ی شیر آب دارد، مربوط به تنظیمات درجه حرارات آب مصرفی است و از درجهی 35 تا 60 درجهی سانتی گراد قابل انتخاب است. علامت منفی دمای 35 درجه و علامت مثبت دمای 60 درجهی سانتی گراد است. دمای پیشنهادی و مناسب 50 درجه میباشد که البته با توجه به نیاز شما میتواند متفاوت باشد.
سومین کلید سلکتوری بر روی پکیج پایونیر گلدیران که علامت رادیاتور دارد، برای انتخاب دمای رادیاتورهاست؛ البته ممکن است شما به جای رادیاتور از سیستم گرمایش کف و یا کویل آب گرم استفاده کنید. در این شرایط نیز تنظیمات گرمایش محیط به همین شکل انجام میشود. دمای 70 یا 75 درجهی سانتی گراد برای رادیاتورها دمای مناسبی است اما اگر سیستم گرمایش کف استفاده میکنید، این بازه معمولا کمتر در نظر گرفته میشود.
درجهی دلتاتی در واقع اختلاف دمای خاموشی شعله تا روشن شدن مجدد شعله است؛ به این معنی که شما انتخاب میکنید پس از اینکه پکیج دمای رادیاتور را به حد انتخابی شما میرساند، پس از چند درجه کاهش دمای رادیاتورها مجدد پکیج روشن شود.
تنظیمات درجهی دلتاتی بر روی برخی از پکیجهای پایونیر گلدیران قرار دارد و پکیجهای پایونیر قدیمی این تنظیمات را ندارند. در مدلهایی که این قابلیت را دارند، سمت چپ در کنار چراغ ها دکمهی دلتاتی قرار دارد و با انتخاب این دکمه و تنظیم سلکتور مربوط به آب گرمایشی میتوانید درجه را بر روی دمای 10 ، 15 ، 20 و یا 25 قرار دهید. دمای پیشنهادی 10 یا 15 درجهی سانتی گراد است.
پکیج های تاچی از قطعات پیشرفته ای ساخته شده اند. برای آنکه پکیج طول عمر بالایی داشته باشد، نحوه استفاده و سرویس به موقع تاثیر زیادی در سالم ماندن قطعات دارد. شرکت های سازنده به همراه محصولات خود یک دفترچه راهنما جهت استفاده بهینه از پکیج به همراه دستگاه قرار می دهند. نمایندگی تاچی در اندیشه برای تعمیر یا سرویس پکیج نیاز به دفترچه راهنما خواهید داشت. اگر به دفتر راهنمای دستگاه خود دسترسی ندارید نگران نباشید. در این مقاله دفترچه راهنمای پکیج تاچی را به طور کامل شرح داده ایم تا بتوانید پکیج خود را عیب یابی کنید.
پکیج های تاچی مدل اسمارت SMART جز پرطرفدارترین مدل های پکیج تاچی هستند. گاهی اوقات ممکن است برای پکیج تاچی مدل اسمارت نیز مشکل های رخ بدهد. برای رفع ارورهای پکیج تاچی مدل اسمارت با قطعات آن آشنایی کامل داشته باشید.
ارورهای پکیج یکی از شایع ترین مشکلاتی هیتند که برای پکیج های دیواری رخ می دهند. در صورتی که مصرف کنندگان دفترچه راهنمای پکیج و رفع ارورهای پکیجتاچی مدل اکو eco را بخوانید میتوانید مشکلاتپکیج را به راحتی برطرف نمایید.
نمایندگی پکیج تاچی مشکین دشت شرکت ایتالیایی تاچی یکی از معروف ترین برندهای تولید کننده پکیج های دیواری و شناخته شده در ایران می باشد. نمایندگیهای پکیج تاچی برای ارائه بهترین خدمات پس از فروش تعمیرات پکیج دیواری تاچی دارای تعمیرکاران ماهر و باتجربه می باشد. نمایندگی خدمات پس از فروش رسمی پکیج تاچی مشکین دشت کرج یکی از نمایندگی های مجاز پکیج تاچی در کرج می باشد. تعمیرکار مجاز نمایندگی پکیج تاچی در مشکین دشت با گذراندن تمامی دوره های آموزشی و داشتن سابقه بالا در تعمیرات و سرویس حرفه ای پکیج، دستگاه شما را در کمترین زمان ممکن تعمیر خواهند کرد. از طریق تماس با شماره تلفن تعمیرات پکیج مشکین دشت کارگاه نمایندگی تعمیرات پکیج تاچی در مشکین دشت کرج همواره خدمات پس از فروش بهره مند شوید.
آشنایی با عملکرد قطعات پکیج تاچی به شما در رفع خطاها و خرابی های پکیج کمک بسزایی خواهد کرد. البته در نظر داشته باشید که برخی از تعمیرات پکیج مانند تعمیر برد نیاز به تخصص بالایی دارد؛ اما در صورت آشنایی با قطعات اصلی پکیج تاچی میتوانید مراحل عیب یابی را به صورت رایگان از نمایندگی پکیج یاد بگیرید.
نمایندگی تاچی در اردبیل با تولید ۳ محصول کولرگازی پکیج شوفاژ دیواری و رادیاتور ها گرمایشی توانسته در عرصه صنعت گرمایشی با دیگر شرکتهای همچون بوتان ایران رادیاتور رقابت نماید. امروز میخواهیم به طور مفصل در رابطه با نحوه عملکرد محصولاتشرکت تاچی اطلاعاتی را در اختیار مشتریان قرار دهیم. در بهره اول طبق توضیحات نمایندگی تاچی در اردبیل به استفاده از نوع پکیج شوفاژ دیواری تاچی میپردازیم .
در نظر داشته باشید که تعمیرکارن نمایندگی پکیج تاچی با سابقه بالا و آشنایی کامل به تمامی مدل های پکیج تاچی تنها تعمیرکارانی هستند که می توانند مشکل دستگاه شما را به طور دقیق عیب یابی و برطرف نمایند. هرگز تعمیر پکیج را به افراد ناشی نسپارید. از طریق تماس با نمایندگی مجاز تعمیرات پکیج تاچی در واقع سلامت دستگاه خود را ضمانت خواهد کرد.
قبل از نصب و یا تنظیم پکیج دیواری خود حتما دفترچه راهنمای پکیج فرولی و نحوه کار با دستگاه را با دقت بخوانید زیرا دفترچه راهنمای هر وسیله ای بهترین راهنما برای نصب و استفاده از آن می باشد. نمایندگی فروولی در اندیشه شهریار در این مقاله نمایندگی مجاز تعمیرات پکیج ابتدا بخشی هایی از توصیه های ایمنی پکیج فرولی را برای مدل های مختلف شرح می دهیم. در صورتی که نیاز به دانلود دفترچه راهنمای پکیج دیواری فرولی داشتید، می توانید در انتهای مقاله نسخه pdf دفترچه راهنمای پکیج فرولی را دانلود کنید.
ﻛﺎرﺑﺮ ﻫﺎ
ﻣﻨﻮی تنظیمات
توجه: شما میتوانید پس از خواندن این مقاله از نمایندگی مجاز تعمیرات پکیج، در صورت نیاز به هر گونه خدمات مربوط به پکیج دیواری، می توانید سریعا از طریق تماس و یا با پر کردن فرم درخواست تعمیر، سرویس و یا نصب پکیج ما را از مشکل خود مطلع سازید تا در کوتاه ترین زمان ممکن بهترین و نزدیک ترین تکنسین مورد تایید مرکز تخصصی تعمیرات پکیج فرولی را به محل شما اعزام نماییم.
ﺑﺮد اﻟﻜﺘﺮوﻧﻴﻜﻲ می تواند 4 ﺗﻨﻈﻴﻢ ﻛﺎرﺑﺮی ﻣﺨﺘﻠﻒ را ﻛﻨﺘﺮل کند. ﺑﺮای دﺳﺘﺮﺳﻲ ﺑﻪ ﻣﻨﻮی ﻛﺎرﺑﺮی ﺑﺎ ﻓﺸﺎر دﻛﻤﻪ “+” آب ﮔـﺮم ﺑﻬﺪاﺷـﺘﻲ و دﻛﻤـﻪ اﻛـﻮ ﺑـﻪ ﺻـﻮرت ﻫﻤﺰﻣﺎن ﺑﻪ ﻣﺪت 10 ثانیه وارد منوی کاربری می شوید و با فشار دادن دکمه “–” گرمایش می توانید “n4″و”n3″و”n2″ و”n1″ (ﺑﻪ ﺻﻮرت چرخشی) اﻧﺘﺨﺎب ﻛﻨﻴﺪ و ﭘﺲ از اﻧﺘﺨﺎب ﭘﺎراﻣﺘﺮ ﻛﺎرﺑﺮی دادن ﺑﺎ ﻓﺸﺎر دﻛﻤﻪ”+” آب گرم بهداشتی و eco به مدت 10 ﺑﻪ ﺛﺎﻧﻴﻪ از ﻣﻨﻮ ﺧﺎرج ﺷﻮﻳﺪ تغییرات ﺑﻪ ﺻـﻮرت ﺧﻮدﻛـﺎر ذﺧﻴـﺮه ﻣـﻲ ﺷـﻮد.
(ﺑﺮای دﺳﺘﮕﺎه های divatech D اﻳﻦ ﻣﺘﻐﻴﺮ باید “n2” ﺑﺎﺷﺪ)
ﺑﺮای دﺳﺘﺮﺳﻲ ﺑﻪ ﻣﻨﻮی تنظیمات دﻛﻤﻪ ﻫﺎی” + ” و ” -” آب ﮔﺮم ﺑﻬﺪاﺷﺘﻲ را ﻫﻤﺰﻣﺎن ﺑﺮای 10 ﺛﺎﻧﻴﻪ ﻓﺸﺎر ﻫﻴﺪ.
در اﻳﻦ ﻣﻨﻮ 7 ﭘﺎراﻣﺘﺮ وﺟﻮد دارد ﻛﻪ ﺑﺎ ﺣﺮف “b” ﻧﺸﺎن داده ﻣﻲ ﺷﻮد و ﺑﻪ وﺳﻴﻠﻪ ﻛﻨﺘﺮل از راه دورﻗﺎبل تغییر نمی ﺑﺎﺷﺪ.
ﺑﺎ ﻓﺸﺎر دادن دﻛﻤﻪ ” + ” ﻳﺎ” -” ﻣﺪار ﮔﺮﻣﺎﻳﺶ ﻣﻲ ﺗﻮاﻧﻴﺪ در ﻟﻴﺴﺖ ﭘﺎراﻣﺘﺮﻫﺎی ﺗﻨﻈﻴﻤﺎت ﺑﻪ ﺻﻮرت ﺻﻌﻮدی ﻳﺎ ﻧﺰوﻟﻲ ﺣﺮﻛﺖ ﻛﻨﻴﺪ. ﺑﺮای دﻳﺪن ﻳﺎ ﺗﻐﻴﻴﺮ ﻣﻘﺎدﻳﺮ ﭘﺎراﻣﺘﺮﻫﺎ ﻓﻘﻂ ﻛﻠﻴﺪ” + ” و ” –” آب ﮔﺮم ﺑﻬﺪاﺷﺘﻲ را ﻓﺸﺎر دهید.ﺗﻐﻴﻴﺮات ﺑﻪ ﺻﻮرت ﺧﻮد ﻛﺎر ذﺧﻴﺮه ﻣﻲ شود.
ﺑﺮای دﺳﺘﺮﺳﻲ ﺑﻪ ﻣﻨﻮ دﻛﻤﻪ های ” + ” و ” – ” آب ﮔﺮم ﺑﻬﺪاﺷﺘﻲ را ﻫﻤﺰﻣﺎن ﺑﺮای 10 ﺛﺎﻧﻴﻪ ﻓﺸﺎر دهید.
با فشار دادن دکمه ” + ” یا ” – ” مدار ﮔﺮﻣﺎﻳﺶ ﻣﻲ ﺗﻮاﻧﻴﺪ از ﻳﻚ پارامتر به پارامتر دیگر بروید.
ﺑﺮای دﻳﺪن ﻳﺎ ﺗﻐﻴﻴﺮ ﻣﻘﺎدﻳﺮ ﭘﺎراﻣﺘﺮﻫﺎ ﻓﻘﻂ کلید ” + ” و ” – ” آب ﮔﺮم ﺑﻬﺪاﺷﺘﻲ را ﻓﺸﺎر دهید.
ﺑﺎ ﻓﺸﺎر دادن دﻛﻤﻪ” +” ﻳﺎ” -” ﻣﺪار ﮔﺮﻣﺎﻳﺶ ﻣﻲ ﺗﻮاﻧﻴﺪ ﺑﻪ ﭘﺎراﻣﺘﺮ دﻳﮕﺮ ﺑﺮوﻳﺪ.
ﺑﺮای ﺧﺮوج از ﻣﻨﻮ و دﻛﻤﻪ های ” + ” و ” -” آب ﮔﺮم ﺑﻬﺪاﺷﺘﻲ را همزمان برای 10 ﺛﺎﻧﻴﻪ ﻓﺸﺎر دهید.
ﺑﺎ ﻓﺸﺎر دادن دﻛﻤﻪ reset برای مدت 20 ﺛﺎﻧﻴﻪ ﺑﻪ منوی ﻣﺬﻛﻮر دسترسی پیدا ﻛﻨﻴﺪ کنید. در اﻳﻦ ﻣﻨﻮ 4 زﻳﺮ ﻣﻨﻮ وﺟﻮد دارد ﻛﻪ ﺑﺎ دﻛﻤﻪ های ” + “و” – ” ﻣﺪار ﮔﺮﻣﺎﻳﺶ ﻣﻲ توانید به ترتیب زیر ﻣﻨﻮﻫﺎی
“ts” منوی پارامترهای شفاف
“In” منوی اطلاعات
“Hi” منوی تاریخچه
“rE” ﺣﺬف اﻃﻼﻋﺎت تاریخچه
وقتی که ﻳﻜﻲ از زﻳﺮ ﻣﻨﻮﻫﺎی ﻓﻮق را اﻧﺘﺨﺎب ﻛﺮدﻳﺪ ﺟﻬﺖ دﺳﺘﺮﺳﻲ ﺑﻪ ﻣﻨﻮی ﺳﺮوﻳﺲ ﻳﻜﺒﺎر دﻛﻤﻪ reset را ﻓﺸﺎر دهید و ﺟﻬﺖ ﺧﺮوج از ﻣﻨﻮی ﺳﺮوﻳﺲ دﻛﻤﻪ reset را ﺑﻪ ﻣﺪت 20 ﺛﺎﻧﻴﻪ ﻓﺸﺎر دﻫﻴﺪ. در ﻏﻴﺮ اﻳﻦ ﺻﻮرت ﭘﺲ از 15 دﻗﻴﻘﻪ ﺧﻮد ﺑﻪ ﺧﻮد از ﻣﻨﻮی ﺳﺮوﻳﺲ ﺧﺎرج ﺧﻮاﻫﺪ شد.
تعمیر تخصصی پکیج خود را به نمایندگی مجاز تعمیرات پکیج بسپارید
پشتیبانی 24 ساعته در 7 روز هفته
دکمه reset را برای 20 ﺛﺎﻧﻴﻪ ﻓﺸﺎر دﻫﻴﺪ تا وارد ﻣنوی ﺳﺮوﻳﺲ شوید.
دﻛﻤﻪ ﻫﺎی” + ” و ” – ” ﮔﺮﻣﺎﻳﺶ را ﺑﺮای دﺳﺘﺮﺳﻲ ﺑﻪ زیر ﻣﻨﻮ ﻫﺎی دﻳﮕﺮ دﻫﻴﺪ.
دکمه reset را برای دﺳﺘﺮﺳﻲ ﺑﻪ زﻳﺮ ﻣﻨﻮ ﻓﺸﺎر دهید.
دﻛﻤﻪ ﻫﺎی” + ” و ” – ” ﭘﺎ ﻣﺪار ﮔﺮﻣﺎﻳﺶ را ﺟﻬﺖ دﺳﺘﺮﺳﻲ از ﻳﻚ ﭘﺎرامتر ﺑﻪ پاراﻣﺘﺮ ﺑﻌﺪی ﻓﺸﺎر دهید.
دﻛﻤﻪ های ” + ” و ” – ” آب ﮔﺮم ﺑﻬﺪاﺷﺘﻲ ﺑﺮای دﻫﻴﺪ مشاهده و ﺗﻐﻴﻴﺮ ﭘﺎراﻣﺘﺮ ﻓﺸﺎر دهید.
دﻛﻤﻪ reset را ﺑﺮای ﺑﺎزﮔﺸﺖ ﺑﻪ ﻣﻨﻮی ﺳﺮوﻳﺲ ﻓﺸﺎر دﻫﻴﺪ
ﺟﻬﺖ ﺧﺮوج از ﻣﻨﻮی ﺳﺮوﻳﺲ دﻛﻤﻪ reset را ﺑﻪ ﻣﺪت 20 ﺛﺎﻧﻴﻪ ﻓﺸﺎر دهید.
منوی سرویس آبگرمکن فرولی
شما می توانید دفترچه راهنمای پکیج فرولی را برای مدل های برای مدل های Divatech F24 D/F32 D از لینک زیر دانلود نمایید.